141; jag smälter.

Hej alla fina.

Idag har jag både badat och solat lite, men jag är alldeles för rastlös för att ligga i solen länge. Men mest spelar jag alfapet med bea på telefonen. Höhö.

Jag upptäckte dock en tråkig sak idag. En av våra dörrar i uterummet har fått en spricka i sig. Jag dör typ. :((((((((((((

måste få tag på pappa. Blä.

 

And what else? Jag köpte godis förut. För 100 kronor. Haha. Mums! Ska mysa med D lite senare, men först väntar jag på att det ska bli lite svalare. För jag håller på att dö. Typ svettas bort. Har redan badat en gång. Jag är trött i huvudet. Funderar på att göra en ny header. Hade två bra ideér igår. Men kommer bara ihåg den ena och den tänkte jag göra till hösten.



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback