154; övning leder till... lopp?

Hejhej. Idag har jag spelat lite wii. Känner att det är lagom träning idag då jag har dödat mina ben totalt. Men det känns ändå bra. Ehe, men nu väntar bara duschen.

Har flyttat på en kompis bil. Jag skulle kunna bli en sån som parkerar bilar på fester. Hehe. Och jag har inte ens körkort egentligen ;)

 

Olivia smsa just och frågade om vi inte skulle anmäla oss till något lopp som jag hon o Bea kan springa. Hade varit kul om vi hade kunnat göra det faktiskt. :) hoppas på att Bea också är på så är det bara att köra! Säger till om det blir av, det kanske är fler som vill haka på?

 

Nu; duschen!

Puss.


Postat av: Bea

WHAT?! hur långt då får jag fråga?? Jag kommer ju dö..!

2011-07-31 @ 16:29:31
URL: http://emightesss.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback