155; spreading your wings.

Sitter och kollar på TV med D just nu. Har låtit bli att äta godis idag och ätit frukt istället. Köpte billig vattenmelon förut som jag ska ha med mig till jobbet så jag inte ska äta för mycket kakor. Men att komma i form går riktigt bra faktiskt. Dont really know what the fuzz is about? Nä, men så ska man inte säga för då går jag säkert upp allt igen tills imorgon. Men har för mig att ju tidigare man försöker bli av med det överflödiga desto lättare är det.

 

Just nu så kollar jag bloggar, varit inne på gratisbio.se och spelar spel på iphonen och datorn. Hehe. D ska spela fear 3 nu. Funderar på att äta nyponsoppa. Är lite sugen men det känns onödigt bara för att jag är sugen på det. Överflödigt liksom.

 

Hoppas ni har haft en bra dag. Imorgon ska jag och träna! Och på tisdag tror jag att jag ska gå till busshållplatsen om det blir jobb.

Puss.


Postat av: amanda

re: bittrare än döden.

2011-08-01 @ 18:12:49
URL: http://amandalonneryd.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback