5; cute as hell.

Har varit i skolan idag. Ingen suprise där liksom. Alla vardagar i veckan sitter jag där. Hade först svenskaprov. Vet inte hur det gick än, ska kolla upp det under tiden som jag skriver det här så kan jag skriva det i längst ner i inlägget.

Igår satte jag i örhängen i mina smått igenväxa hål. Haha. Det gjorde svinont på det ena hålet. För det hade växt igen mest. I de understa hålen har jag förstört redan innan så de kan aldrig växa igen. Och idag var jag på H&M för att kolla efter örhängen och blev sex par rikare. Är riktigt nöjd. Och ikväll ska jag ringa och kolla om en tjej jag känner kan ta nya hål. Vill ha två till. Hoppas på att det kan bli av snart. Typ helst idag eller imorgon. Men blir nog tidigast nästa vecka. Men kanske typ till påsk? Köpte även en kaninring. Bilder finns på den andra bloggen. Tryck där borta i länkar ->

Jag har också upptäckt att alla mina elva läsare från den förra bloggen har flyttat över hit. Jag har fortfarande bara koll på vilka typ fem, sex stycken är. Men det är kul att veta att någon har intresse i mina tankar.

Det som pågår i mitt huvud nu är; jag är hungrig. Ska jag äta mellanmål? Eller fråga mamma om vi ska börja göra mat. Kom just nu på att jag skulle skriva här att min pappa är i Norge just nu. Han ska åka skidor. Hoppas verkligen att det kommer gå bra så han inte ramlar och slår sig. :( Men det gör han nog inte.

Och till svenskaprovet då; hon har ännu inte rättat mitt. Tror det gick åt helvete eftersom hon inte skrivit ut det än. Men trodde det gick bra. Kanske imorgon. Men nu ska jag ladda upp bilderna på dagens köp.



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback