4; love you like a hurricane.

Idag har varit en rätt intressant dag. Vi hade fotostudion och tog en omgång bilder för synden vrede. Var rätt intressant och roligt. Det var svårt för mig och den andra modellen att hålla oss seriösa. Jag var ett misshandelsoffer. Jag och den andra killen som spelade min man/misshandlare hade grymt svårt att hålla oss seriösa.

Han sa hela tiden till mig att tänka på fluffiga katter när jag skulle se ledsen ut vilket lede till att jag började skratta varje gång han sa det. Och han se det en del gånger. Och när han sa det började jag tänka på grisarna i Saw filmen när dom åker igenom en bandsåg, hade väldigt svårt att se seriös eller ledsen ut då. Utan skrattade mest. Det var en rätt kaotiskt fotosession men det blev riktigt bra resultat som skall redigeras imorgon.

Jag hade blivit sminkad med en grymt realistisk blåtira. Och jag tyckte det var en kul idé att gå runt med den blåtiran resten av dagen mest för att se vad jag skulle få för reaktioner från lärarna. Alla gick på det i stort sätt. Inte fotoläraren eftersom hon visste vad vi gjorde. Och min estetiska lärare trodde på det först men när han kom närmare såg han att det var sminkat. Gick förbi min mentor när han hade lektion och han såg helt förtvivlad ut. Haha. Hemskt men kul.
Dock fick jag inte chansen att förklara det för honom. Får visa att den är borta imorgon.

Gjorde en mållista igår. Fick ihop 28 mål på fyra olika ämnen. Personligt, skola/karriär, boende och ett till som jag inte minns just nu. Jag har grymt bra minne alltså.

Sitter och kollar på Greys anatomi just nu. Och har bestämt mig för hur jag ska svara på kommentarer. Beroende på vad det är skriver jag antigen svar under kommentaren i samma inlägg eller så svarar jag det i ett annat inlägg.

Och för att börja med det nu:
Thilda, tycker verkligen att du ska satsa på att våga skriva mer, och poesi verkar helt underbart.

 

 



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback