6; my lovers only word.

Söndag igen.

När jag vaknade så var klockan tjugo över tio. Men eftersom man skulle dra fram klockan en timma så var klockan tjugo över elva. Efter någon timma satte jag mig och min älskade D på spårvagnen för att åka till IKEA. Där köpte vi gardiner eftersom jag blir knäpp på hur mycket ljus det kommer in på morgonen så jag inte kan somna om. Men nu är det löst.

Igår var jag på kalas hos min moster. Alla i min släkt som ännu fyllt år har fått converse i present men ändå fanns det inga i min storlek till mig när mormor var i Thailand, och låt mig poängtera att min mamma, min moster och mina kusiner har samma storlek på skor. Konstigt att det inte fanns till mig fast till dom...

Efter kalaset så fick jag skjuts hem till D igen av min mormor. Och när jag kom hem så spelade vi COD – black ops och dödade nazizombies. Askul, fast vi bara kommer till lvl sex.

Idag skapade jag en blogg till D men den har inte riktigt funkat som den ska för han får inte mailen från blogg.se. Lite jobbigt faktiskt. Men när den funkar senare så ska jag fixa den och det kommer finnas en länk vid sidan här. Hoho.

 

Imorgon är det skola igen, nästa vecka ska jag ta hål i öronen och umgås med min mormor. Kommer bli kul. Men nu är jag trött. Så ska gå och lägga mig och läsa klart alla bloggarna på bloglovin'. Inte mycket tankar men så är det. Funderar på att lägga upp min mållista här. Får se.



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback