3; Silence i'm your girl.

Så, nu har jag äntligen fått till allting och även skapat en underblogg till denna där mina bilder kommer hamna. Vill ha de separerade från varandra. Är stolt över hur mycket jag lyckats göra själv med kodandet. Känns bra.

Idag i skolan så hade vi föreläsningar. Egentligen var det bara en som var bra, och hon pratade om event utbildning. Och det är inte jag särskilt intresserad av faktiskt. Men däremot kom hon med en del bra tips. Jag kom fram till att jag ska sätta mig och göra en mållista. Känns som en bra sak och ha så man vet vad man ska satsa på. Vet däremot inte om jag kommer upp i femtio mål så som hennes klass hade fått i uppgift att skriva. Men kanske tio, femton iallafall.

Något som faktiskt inspirerade mig när jag kom hem och gjorde mig glad var att jag hade fått en kommentar från en tjej vars blogg jag följer. Hon hade gått in och skrivit en kommentar hos mig. Inte svarat på något jag skrivit hos henne utan kommenterat mitt inlägg. Blev aspepp på att fortsätta med just den här bloggen och underbloggen så det gjorde jag. Blev klar på kanske en halvtimma. Jag imponerade faktiskt på mig själv.

Tror jag ska sätta mig med min mållista nu. Ska göra en fin en. Tror jag fastnat lite för att göra saker överdrivet fina. Men det känns ändå bra. Tror det är våren som gör att det blir så. Och lite senare ska jag ladda upp de första bilderna på bildbloggen. Spännande. Haha. Får se hur många som kommer fortstätta läsa bloggen nu när den flyttat. Vet ändå vilka det var som läste den andra. Fast detta är en ny, som kommer funka på ett nytt sätt.

Ciao!



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback