9; vad söta ni är ♥

Sitter och äter pasta carbonana. Har faktiskt varit och tränat idag, duktigt av mig. Dricker hallonsoda. Gott. Har köpt mer b&j idag också som vi ska mysa med senare under DP. b&j till DP. Mycket förkortningar måste jag säga. Idag blev det strawberry cheesecake, Idag ska vi även starta upp Ds blogg.

Har fått ytterligare en kommentar idag som gjort mig riktigt glad. Och jag vill bara säga att jag mår riktigt bra idag, och imorgon ska jag vara ledig så det är riktigt härligt. Dock inte bestämt vad det ska bli till middag imorgon, får se imorgon. Jag har börjat svara lite i kommentarfältet på vissa kommentarer. Men jag kommer nog svara på en del kommentarer i inlägg. Så jag hälsar till båda Sannorna nu, hej hej. :)

Nu ska jag återvända till D.

puss på er.



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback