230; Slappisdagen.

Hej.

Idag är det söndag. Då jag uppenbarligen drömmer mardrömmar. Kul. Och äter godis och tittar på mtv. Filmen igår var riktigt bra. Peter vincent var mycket snyggare i remaken än han var i orginalet. Hehe. Men jag fick ju höra också att man inte kan säga att remaken är bättre än orginalet. Stötte på en kompis utanför bion också som jag inte sett på ett tag.

Fick veta att mina föräldrar rivit en vägg på mitt rum också. Ni kan ju få se en bild på det senare för jag tror inte det ser klokt ut just nu, haha.

 

Ska på kalas sen också. Trevligt..

puss.


Postat av: Bea

sv; några särökompisar som beter sig som svin mot mig och min syrra. ):

2011-10-16 @ 13:36:04
URL: http://emightesss.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback