236; sitter i skolan och chillar lite.

Sitter i skolan och har samhäll. Känns nödvändigt att sitta här då jag redan är klar med uppgiften. 2 timmar och 45 minuter kvar. Jag var klar innan jag kom hit. Yes!

Sedan har jag textkommunikation. Jag ska stanna på hela. Så bra tänkte jag vara. Eller ja, i alla fall till halv tre om vi får sluta tidigare. Eller jobba hemma om man får jobba på egen vald plats typ.

Igår målade jag mina naglar ljustblå typ för att jag skulle bli lite piggare på livet. Är så jävla trött nu när det är höst och så.

Funderade på om jag skulle träna lite idag. Men eftersom jag ska träna imorgon struntar jag i det. Nästa vecka kanske jag kan träna onsdag fredag. Beror på om bby vill träna med mig då.

Nu ska jag återgå till Youtube.

Puss.



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback