243; freeeeedag.

Nu sitter jag i skolan och har naturkunskap. Inte sådär jättekul. Skriver om skogen och annat ointressanta saker som jag aldrig kommer ha någon nytta av. Och så sitter jag o tittar på Bea som ser JÄTTEförvirrad ut ibland. Haha. Jag mobbas inte!

Jag ska faktiskt på faddermöte sen också så då kan jag inte mobbas. Så nej. Jag mobbas inte. Sen ska jag på studentkommitée möte också.

 

Annars så har jag hittat 3 konserter jag vill se. En den 2 november – letar fortfarande folk att gå med. Det är ännu inte säkert om han jag hittade hänger med. Så om någon vill se Deathstars säg till :D Sedan är det den 10 november. Då är det pain och raubiter. Här har jag sällskap i alla fall. Gött. Och sen är det någon utav dagarna 14-16 mars som jag vill gå på Thåström. Men saknar sällskap. Kanske blir så att jag får gå själv. Kanske hittar en ny kompis där som inte kör över mina största musikkärlekar.

 

Men nu ska jag återgå till ingenting. Och titta på Bea.

Puss.


Postat av: ♥ Anna Olsson - Bloggdesign, foto, m.m

Jag har en bloggdesign färdig, som bara ska sättas in på NÅGONS blogg, kanske din?

Den blir din för en mindre summa. Hör av dig om du gillar den, eller kanske vill ha hjälp med en annan design efter dina behov :)



http://akolan90.blogg.se/karma/

2011-10-22 @ 13:49:56
URL: http://akolan90.blogg.se/
Postat av: Bea

var med och hjälpte till lite grann bara, haha (:

2011-10-23 @ 16:39:59
URL: http://emightesss.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback