247; sims!

Just nu håller Bea att överföra sims till min externa så jag kan spela sims sedan förhoppningsvis. Och jag hoppas Frida kan dela med sig av djurliv. *se riktigt snäll ut* Ska sitta imorgon och spela sims hemma hos D när han ska plugga på sin tenta.

Jag har för övrigt projektarbete just nu och ska skriva på min bakgrund som jag inte vet vad jag ska skriva om på. Så, jag kan inte skriva något med den. Så jag ska nog försöka plugga historia också så jag inte failar totalt på provet. Men sen fick jag ju 9 rätt igår. Så det kanske går bra i alla fall.

 

Och på svenskan ska vi få fika. Och jag ska försöka skriva lite på min reportaget. Blir rätt mycket gjort idag förhoppningsvis. 6 minuter kvar på sims! Och i helgen ska jag jobba. Vara cool bartender typ. Fall ni undrade.

Så kanske jag ska fota lite också. Var ju längesen jag gjorde det. Så det kanske kan bli KUL. Var längesen det var kul. Okej. Nu är sims överfört så nu ska jag pröva då.

puss.

edit:
det funkade inte.



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback