248; vill att det ska vara söndag.

Jag dör.

Har svenska. Ska skriva på mitt reportage. Måste hitta fakta. Men jag kan inte hitta någon fakta. Vad ska jag göra? Måste fota också...

Imorse mailade stadsförvaltningen. För det är cirka 10 gatulampor som inte funkar där jag bor. Det resulterar i att det var becksvart när jag skulle gå till bussen. Och att bilarna i princip inte såg vart dom körde. Kunde bara tänka på våldstäcksgata. Kul.

Jag har inte fått min lön idag. Hoppas fortfarande att den kommer idag annars ska den komma imorgon. Måste köpa choklad idag också. Så ska hoppa av i mölndal, gå och köpa choklad och hitta något att äta. Får se vad det blir. Vill inte äta pizza. Vill äta nyttigt men det är ju dösvårt.

Okej. Slutar klaga nu,

 

puss.



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback