252; att bara misslyckas.

Har installerat sims 2 gånger på datorn idag. Men det funkar inte. Jag måste spela med sims 3 skivan men då funkar ju inte tilläggen. Fattar inte vad felet är. Vet att det funkade när jag hade sims 3 och drömjobb men med resten funkar det inte. :( någon som vet varför?

Någon som vet vad jag kan göra?

 

Annars så vill jag att det ska bli måndag. Hela nästa vecka ska nog bli bra. Denna helgen ska bara gå fort över och så ska nästa helg bli fint. Vill att högskoleprovet ska gå bra (det kommer det antagligen inte göra) jag vill att historiaprovet ska gå bra (större chans där) sedan på söndag ska jag mysa med D och senare på kvällen mormor. På tisdag ska allt bli jättemysigt. Hihi. Tisdag – söndag då jävlar ska allt vara skitbra. Måndag också. Men det händer rätt mycket på måndag så kommer inte slappa fören på tisdag.

 

Men nu har jag väl inget mer att dela av mig av.

Puss.


Postat av: Snail

Kärra var bäst! Vi måste ses snart igen :(

Och du ser ju ut att ha fixat det själv!



2011-10-28 @ 12:06:11
URL: http://thesnail.blogg.se/
Postat av: Camilla

Fin blogg!



Ta hand om dig!

2011-10-31 @ 09:19:23
URL: http://franberg.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback