502; I'M BATMAN!

Sett batman idag. Åh. Höll på att börja gråta i slutet. Men... Herregud. Anne Hathaway, jävlar vad sexig hon var.
 
 
Fast... Christan Bale är ju inte fel heller.
 
Och så är det med det. Jag har varit på Liseberg idag med. Och nu har jag åkt allting. Min bestis tvingade in mig upp i Atmosfear trots att jag var helt säker på att jag skulle dö och att skylten för darrigt hjärta stämde in på mig. Är säker på att jag höll på att få en hjärtattack. Och som en äkta vän stod min bestis bara och garvade sönder åt mig. Han gjorde samma sak när vi åkte höjdskräcken. Men... det är väl så man visar att man är bästa vänner. Man garvar sönder när den andra tror att den ska dö. Åkte lisebergshjulet också. Så, score. Åkt allt. Jag har även blivit inknuffad i en lyktstolpe.... 5 poäng som kan gissa vem som gjorde det.
 

Imorgon ska jag hem till min syster. Och på söndag ska jag till min älskade Julle. Så är det med det.
 
Puss


Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback