464; första jobbdagen denna veckan avklarad.

Skulle bloggat imorse, men den jävla appen är ju helt knäpp. Så bloggar lite nu.
Har jobbat första dagen denna veckan, nu är det bara 3 dagar kvar. Och det är bara 18 jobbdagar kvar denna sommar typ. Eller, ska försöka hitta något jobb i augusti. Får väl se hur det går med det. Har inte bestämt mig för jobb jag skulle vilja ha men är lite sugen på jobb i en mataffär. Får väl se hur det går. Helst ett deltidsjobb bara. Annars har jag ett annat jobb i sikte. Men vet inte om det går att få. Ska även söka jobb på adecco och lernia tror jag. Men först ska jag jobba mina 18 dagar sen gå på semester. Måste jag ens skriva att jag LÄNGTAR?! :D
Nu ska jag titta på lite film, sen sova. Länge! :)



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback