442; tisdag, vad vill du?

Än så länge idag har jag bara haft projektarbete. Två och en halv timma av otroligt låååångsamt projektarbete. Försökt skriva på mitt uppslag om Breivik men det går inte bra alls på den fronten. Fick ner två meningar. Det ska vara inne imorgon. Jag saknar hela artikeln. Det går inte. Kul.

Men jag har fått lite pengar idag i alla fall. Det är bra. Eftersom jag börjar närma mig fattig. Med mina mått mätt då eftersom jag och andra har olika definitioner på fattig.

Idag kanske jag orkar mig ut på en promenad i alla fall eftersom gårdagen bestod av Big Ban, CSI, Betnér och glass så blev det ingen promenad då. Så idag kanske. Kanske. Om den här dagen blir bättre än vad den varit hittills?

Nu ska jag typ gå och äta.


Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

hej där! hoppas allt är bra:) gillar du mode och skönhet? då tycker jag du ska kolla in min Modell blogg i New York City & London! många kramar Bella :)

2012-05-08 @ 13:12:25
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback