588; det finns ingen karta över detta land.

Nu är klockan snart halv ett. Och jag är redan klar för idag känner jag.
Jag ser ingen större anledning att jag ska anstänga mig idag. Får plugga lite teori. Och fylla på med nagellack. Annars. Nada.

Vaknade fem över halv sex imorse, gick upp. Åt frukost. Tog bussen klockan sex till körskolan och var där och hade körlektion halv sju. Sen när jag  var klar åkte jag hem till min mormor och åt en till frukost och mös med henne. Sen tog jag bussen till skolan och hade introduktion fram till klockan elva och nu är jag hemma igen. Känns som jag redan gjort så mycket idag så jag borde få vara klar nu.

Får se vad jag ska hitta på som en avslappande grej då. Hejsvejs.


Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback