598; soon it will be fun.

Har inte så mycket att skriva om. Känner inte för det direkt.
Finns inte så mycket positivt. Men idag ska jag gå ut med Olivia och imorgon ska jag jobba på elektronen. Så om ni vill hälsa på mig får ni gärna komma dit. Det ska spela lite coola band och sånt. Ni kan kolla in det här, tror jag. Om länken funkar.

Just nu sitter jag i fotöljen här hemma och glor på tv och vet inte vad jag ska göra med resten av min dag. Har inget planerat fören ikväll när Olivia kommer då.
Igår kom suss och bestis hit och färgade mitt hår. Så nu har jag en grymt röd hårfärg istället för den blekröda. Känns riktigt bra. Piggar upp lite typ. 

Postat av: Frida

Vad ska du jobba med på elektronen?

Svar: Stå i kiosken och i garderoben :)
Nathalie

2012-11-15 @ 18:39:00
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback