608; redhead forever.

 


Snodde den första bilden från Thilda's facebook. Den andra har jag själv tagit och den tredje tog bestis på nyår för tre år sedan. Jag färgade håret rött första gången för 3 år sedan. Har haft svart och brunt hår sen dess också. Men tror jag aldrig någonsin kommer överge mitt röda hår. Kanske ett tag, några månader. Kanske ett år.
Men jag tror det ändå kommer sluta med att jag kommer vara rödhårig större delen av mitt liv.
Love it! :>

Postat av: Beatrice

Nämen gud! Vad gör jag på den första bilden? Haha. Och rött passar dig väldigt bra ja (:

Svar: jag vet inte vad någon gör på den bilden faktiskt, haha
Nathalie

2012-11-27 @ 12:22:18
URL: http://fotografposner.blogg.se

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback