609; Tisdag och allt.

Idag hade jag nästan sovmorgon. Det spelade egentligen ingen roll då jag har sovit så dåligt de senaste veckorna. Men vaknade vid kvart över 8. Somnade en halvtimma och sen var det kört. Så gick upp och duschade. Gjorde kaffe och åkte till skolan. Drack kaffe. Fick en koffeinkick som inte går att beskriva. Jag satt ensam och väntade på min grupp. Och skakade och kunde inte sluta. Satt och skrattade. Kunde inte sluta skaka, eller skratta. Sen kom min grupp. En halvtimma sena. Och jag slutade skratta. Men kunde icke sluta skaka. Det slutade jag med efter 3 timmar ungefär.
Espresso med latte är inget jag prövar ingen. Tror bryggkaffe blir bra. Så kanske det inte blir lika jobbigt nästa gång.

Nu sitter jag och pratar med Jim. Vi har rätt coola idéer på G. Men kan inte berätta vad det är för då kanske ni snor dom. Fast.. haha. Om ni gör det gör det inget. Men, ni får lista ut det själva ändå. Jag orkar inte berätta. Men. Geleråtta vs gummidildo.... Det. Det kan ni fundera på.


Postat av: joss ture

SV:Hey fin! Tack för bäst kommentar! Glad :)
Jag blir med helt hispig av kaffe. Dricker bara när jag måste vara artig.
Lycka till med ert projekt!:) Kram joss

Svar: Tror jag ska ta det lite lugnare med kaffet nästa gång i alla fall. Har inte druckit kaffe så länge, tyckte rätt illa om det fram till ett par månader sen men lärt mig att det beror på kaffet. Tack så mycket :)
Kram.
Nathalie

2012-11-27 @ 18:12:51
URL: http://jossture.blogg.se

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback