560; Somehow we realized, Only the strong survive

Idag har jag sovit ut lite. Gjort klar mina fonetikfrågor och skrivit ut dom så jag kan läsa på imorgon. Innan dess var jag och åt lunch med bestis och en av hans tidigare klasskompisar från filosofin vilket var rätt kul ändå. Haha. Kom på att jag måste sätta mig och söka lite mer kurser till våren nu också så ska sätta mig med det snart tror jag. Typ nästa vecka.
Sen var ju jag och hämta mitt paket, var lite ringar och ett halsband. Även mamma hade beställt lite.
Och såklart var jag inne på lagerhaus. Min kärlek. Handlade upp det sista av mitt presentkort. Så har nästan inte spenderat några pengar. Bara köpt en mer idag. Haha.
Nu ska jag plugga. Hej.
 

Postat av: Frida

DET känns konstigt att gå i trean alltså.
Haha tycker bara att det är kul att folk överhuvudtaget läser min blogg ;)

Svar: Haha. Är det kul att gå med dom "nya" tvåorna då? (Dom som egentligen är ettor för mig. haha.)
Nathalie

2012-10-03 @ 20:05:31
URL: http://keishas.blogg.se

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback