562; and he told me to leave.

Idag har jag försökt plugga hela dagen inför morgondagens tenta, även tryckt undan tankarna om att jag är en dålig vän, att jag inte är klar med fas b än och sockersug.
Att jag är en dålig vän kan jag inte göra så mycket åt, att jag inte klarat fas b har jag i alla fall försökt göra något åt genom att plugga teori också. Har även försökt tentaplugga en del men det har varit svårt. Eller inte svårt. För det känns som jag har koll, men är fruktansvärt omotiverad. Men. Det känns som jag har koll. Och samtidigt känns det som det kommer gå åt skogen. Men, att ha prov utan den känslan är nog nästan värre. Haha. För då är det ju något som är helt fel.
Imorgon ska jag klara tentan, må bra, äta godis, kanske möta upp bestis, sen träffa Suss och få gå ut på kvällen. Det ska gå. PEPPA! (peppa mig så jag klarar tentan?)
Snart går jag nog och lägger mig för att jag är så trött.
Puss.


Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback