569; You smashed a plate over my head, Then I set fire to our bed

Idag är jag glad. Sov nästan 12 timmar i natt. Som jag börjat göra varje dag jag är ledig typ. Fast måndag - onsdag sov jag inte så mycket ioförsig för då var bestis här och höll mig vaken på både morgonarna och kvällarna. Men det är okej. Jag trivs med sällskapet. Och vi har börjat se SOA nu också. Så jag längtar till lördag då vi ska se fler avsnitt. Måste dock bara köpa hem bröd.

Okej. Så här är det. Jag klarade fas C idag. Blev även klar med instuderingsfrågorna för Stadskörning 1. Äntligen. Jävlar vilket jobb. Klarade delprovet för dem i måndas typ men kom inte vidare för hade 6 frågor kvar. Så nu är jag på landsvägskörning. Och Fas fordon då. Vet inte vad jag ska läsa någonstans för att klara dessa frågorna. Usch. Men jag kanske blir klar snart.
Känns nästan som jag blir sist i MPK09. Men så är det nog inte. Men snart.
Har "lovat" bestis att jag kommer kidnappa honom stup i kvarten när jag har det där kortet. Och sen har jag en annan plan för syster som inte vet om. Höhöh.

Nu ska jag kanske plugga lite. Och kolla på bilar. Inte för jag har råd liksom. Utanför att jag vill.
(Haha, ett riktigt inlägg. Med text och skit. Inte bara massa bilder.)


Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback