570; No dawn, no day, I'm always in this twilight In the shadow of your heart.

Hej.
Idag gick jag upp tidigt. Kvart över nio typ. Skulle möta upp Suss för att hon skulle till sin piercare. Efter det mötte vi upp bestis och hans kompis och vi fyra gick runt i stan en stund. Jag och Suss 4 steg framför killarna för att vi orkade inte med deras tjöt utan gick och tjötade för oss själva.
Sen gick vi till centralen när Suss skulle ta tåget. Och där bröt jag ihop. Totalt. Grät av bara den och hade panik. Jag blev underkänd på min tenta nämligen.
När jag reagerade så hårt insåg jag att jag är lite överstressad. Lite. Så, jag får väl se vad som händer på måndag.

Efter att jag gråtit till och från i en halvtimma ungefär hade Suss åkt hem och även bestis kompis så vi åkte och fixade mat till honom. Och kakor till mig. Sen skulle jag bara följa honom till fjäderborgen där dom skulle spela badminton. Bara. Sen bestämde jag mig för att titta på. Efter 40 minuter, en timma så var jag också igång och spelade. Hade riktigt kul och all stress försvann efter ett tag. Kändes bra. Sedan fick jag cykla lite när alla skulle dra hem. På en alldeles för hög cykel. Haha.
Och sen satt jag och bestis på centralen i nästan en timma och pratade om allt möjligt. Och för en halvtimma sedan så skickade jag ett jättelångt och känslomässigt sms till honom. Som jag inte fått svar på. Gulligt.
Ska ringa honom om en timma eller något om han inte svarat på det då, eller något annat sms.

Imorgon ska jag bli filmad för systers projektarbete. Tror jag. Har inte fått något svar än. Vi hade bestämt det men jag får inget svar av henne. Så.. får väl smsbomba henne eller något. Har redan försökt att ringa två gånger.

Och jag har börjat lyssna ganska mycket på Florence + the Machine. And i love it.


Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback