571; a kiss with a fist is better than none.

Hej, min helg har varit lagom kaotisk måste jag säga.
I alla fall i mitt huvud.
Men den har även varit bra. Lugnande i vissa aspekter.
I fredags fick jag reda på resultatet på tentan. Ska få titta på den imorgon.
Träffade syster igår. Det var skönt. Att komma bort.
Och sen kom Suss och bestis. Med världens sämsta tajming.
Men. Det blev bra i alla fall.
Och nu sitter jag här. Och känner mig hemsk.
Hemsk. Hemskare. Hemskast.
Imorgon ska jag möta min tenta. Se om jag vågar möta min lärare.
Och ringa ett viktigt samtal.
Men nu ska jag nog tillbaka till TV:n.

P.S
Florence + the machine. ♥

Postat av: Josephine None

puss älskade du

Svar: puss älskade du va.
Nathalie

2012-10-14 @ 21:16:51
URL: http://artcage.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback