579; pick me up, carry me away, never bring me down.

Min dag suger. Fett.
Skulle egentligen haft teoriprov imorgon men min lärare bestämde sig för att flytta på det för jag blir inte klar med repetionerna. Så fuck. Fuck fuck fuck.
Har däremot gjort klart instuderingsfrågorna så långt som jag kan typ. Imorgon kanske jag kan göra resten. Får se. Det är ju ett plus. Nu är det tenta och teoriplugg då. Och bli av med ännu mer pengar på körlektioner och skit.
Jag dör.
Sitter och diskuterar killproblem med suss. Seriöst. Vad är det för fel på killar alltså?
Jag tycker nästan alltid det är lättare att hänga med killar, men dom är ju typ hjärnskadade när det kommer till andra saker.
Och. Alltså.



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback