525; väldigt fast.

Sen i natt då jag uppdaterade har jag sett 3 av 5 DVD av Gossip Girl säsong 5. Orkar inte mer på en dag. Allt drama förstör hjärnan. Haha. Men snart är jag klar. Och har ännu inte sett de avsnitten som är helt nya för mig. Dom jag inte hann se innan streamingsidorna la ner våras.
Och imorgon ska jag till skolan. Och till jobbet. Och träffa bestis. "Tvingar" honom att äta lunch med mig.
Ska försöka sova ut lite innan imorgon. Även om jag kommer ha sovmorgon nu i jämförelse när jag gick upp när jag gick på LBS. Haha. Så imorgon är jag lite nervös för första dagen i skolan. Håller tummarna att jag träffar lite trevligt folk i skolan imorgon och får jobba på det bra stället på jobbet :)
Det märker vi imorgon!


Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback