542; oh shit trött.

Är trött. Något som syns i mitt ansikte. Fruktansvärt mycket. Haha. Smink är lösningen!

Idag har jag träffat min nya vän då va. Suss. Helt underbar människa. Skit, väldigt lik mig. Helt otroligt stod hon ut att umgås med mig i 6 timmar. Sen skulle jag hem för jag ska upp till skolan imorgon. Kom på nu att jag måste läst ett kompendium på 49 sidor tills imorgon. Bra att komma på det kvällen innan då man är dötrött.

Innan jag åkte iväg på fika hos Suss, där jag faktiskt satt och drack kaffe(!!), så hade jag körlektion. Min körskolelärare sa att körningen gick riktigt bra! Kändes asbra när han sa det. Jag har dålig koll på när det går bra och inte.

Men nu måste jag läsa innan jag somnar!



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback