553; glorious sunday.

Idag är det söndag. Det kanske ni inte har missat direkt. Eller jag vet inte. Det kanske ni har?
Jag vet om det i alla fall.
Jag vet också om att jag har 129 instuderingfrågor kvar att göra. Och att jag måste duscha och gå upp och göra mig i ordning. Ska iväg och fika med min kära syster senare. Som förhoppningsvis inte är bakis. haha. Det är antagligen hennes pôjk däremot. Hoho.
Det var inte direkt kul igår när han höll på. Men så mycket roligare idag när man kan retas med honom. Han kommer få leva med det.
Just nu är vatten viktigt i alla fall och lite frukost kanske.
Ska snart in till stan för fika snart i alla fall. Så nu blir det dusch.
Puss på er.

Postat av: Josephine None

haha, har retats med honom hela morgonen

2012-09-30 @ 11:42:37
URL: http://artcage.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback