638; what I have been up to.

 
Vad jag har gjort sen jag uppdaterade er sist:
Var på fest hos syster och drack absint och blev fullfullfull. Däckade och vaknade och fortsatte dricka lite till. Var med syster i en vecka till och vi firade bland annat nyår ihop där jag inte blev jättefull men hade fortfarande lite svårt att greppa saker psykiskt. Sen tog vi det lugnt och jag var tvungen att åka hem.
Har sett perks of being a wallflower 4 gånger den senaste veckan, i onsdags var jag hos världens finaste och bästa vän i Uddevalla. Hade det bäst trots min sinnesslöhet och spenderade nästan ett dygn där. Sen åkte jag hem. Började lyssna på bandet apati, som tillsammans med lifelover är lite det enda jag lyssnar på nu. Var hemma och försökte plugga igår, eller jag skulle gjort. Om jag inte varit så utmattad och bara satt och grät hela dagen. Hade ingen kontroll. Såg perks of being a wallflower igen. Såg Another Happy Day, igen.
Idag kom mina föräldrar hem. Jag gömde mig i min gaderob och grät lite till. Min pappa kom och hämtade mig, jag pratade med båda och jag fick åka till östra med mamma. Spenderade lite mer än två timmar på psykakuten. Har en möjlig diagnos. Fick inte pluggat idag heller.
 
Så imorgon ska jag försöka plugga. På måndag är det tenta.
Och efter måndag ska jag göra lite skoluppgifter och någon dag åka/fly till Uddevalla igen.

Ville bara dokumentera lite.

Postat av: Frida

Perks of being a wallflower är så fin!

Svar: ja!
Nathalie

2013-01-13 @ 17:51:24
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback